Saturday, January 5, 2008

Aga sina Jaana?

Ma ei taha väita, et ma midagi fännan. No mitte igatahes nii nagu üks tõeline fänn ma välja ei näe ja ei taha näha ka. See, et ma mõnda eesti soost ansambli laulu peast tean...see on midagi muud. Aga!
Jah, ma pean tänama ühte kunagist head sõpra, kellele see sama bänd peale läheb! Tänan. Mis temast saanud on? Kuulab ta ikka sama? On tal see plaat?
Enne jõulu ostsin endale Dagö viimase üllitise. Ja kurat, ma ei saa enam selle Härra Sannikovi loost edasi. Ma usun, et selle koha peale on plaadimängija juba augu kraapinud. See pole oluline, sest ma kuulan ei-tea-mitmendat-korda ikka seda sama ja sama! Ma tean mis mind selles loos köidab: Vaigla! Hingest!
Muu sealne on tilu-lilu. Ok, ma armastan ka Evelin´i. Terve see kontsert oli maru, plaat takkaotsa! Vanasti meeldis mulle Sveits, aga..nüüd meeldib ka!
Aga see Sannikovi viis on mönna, sõnad mõtetud. Aga see basskitarr, see näpukeste vudin, see traadi pingus.. karvad, nii palju kui neid mul on, tõusevad püsti! Oh Jumal kaua võtab aega...
Arusaadavatel põhjustel on eelmise aasta viimase nädala parim lugu see sama lugu: DAGÖ-Härra Sannikov ( vaba öhu version ).
Et aga mitte tunduda miski vana sussakana, kes tsillib aint miski Eesti softi järgi, siis Jaana... Kui sa natsa suudaksid oma pead vaevata, siis sinu-minu keska aeg oli sellise viisiga: Du Hast Den Schönsten Arsch Der Welt-Alex C. Feat.Yass hoopis teistsugune lugu? Taananaaana-diinananaaaaa...ei koida. No näed, otsi see lugu üles...a mis otsi, sul ju VIVA olemas! Seal! Siis olin ma noor!
Võidus pidudel käija, Paistus, Fellinis....jeah.

3 comments:

Jaana said...

ahaaaaa käes, leidsin üles... liigutasin oma halle ajurakke ja voilaaa http://www.youtube.com/watch?v=gb0sCE7leEg

Pytsepp said...

Kurat, mina seda laulu meelde ei tuletanud! No ei! Sepa Allan aint meenus! :P

Anneli said...
This comment has been removed by the author.