Sunday, January 13, 2008

Jaana...

...kas sina mäletad milline oli Teie peres kõige levinum haigus peale nohu ja gripi? Ei see pole pohmakas, stress ega ka kurguvalu. See oli põiepõletik. Kui sa küsid miks nii, siis seda pead sa küsima kas taevatarkadelt või Jumalalt. Aga iga talvine haigus oli see küll. :)
Miks aga selline teemaalgus? Nimelt, kapten Nirul avastas tema arst põiepletiku. Õigemini avastasin selle vist isegi mina. Till arstile ja kinnitus oli olemas. Esialgu küll mõtteline. Aga üks päev ma kärutasin temaga siis kalli veterinaari manu ja... Niru löödi selili laua peale, sikutati esimestest ja tagumistest käppadest, nüliti pool köhtu tagantpoolt paljaks, tehti moodsate meditsiiniliste masinatega (nimelt ultraheli) selgeks: põie sein paistes! Ma pidin naeru kätte ää lämbuma. Toakass ja haige!? A nooh, suts talle kintsu, 518 krooksu ja kodu tagasi. Tagasitulles, printsess nagu ta on, väike tsiss ka mu jope sisse! :) Karantiin! Magamistuba on temale keelatud area!
Eile oli mu õnnepäev. Ma esimest korda sain 10-mängu kokkuvõttes Unos võidu. Küll tagasihoidliku 688 puntsaga, kuid ikkagi. Mu senine karjäär sellel alal vahmiil Sepp´de juures on alla igasuguse miinus 1000! Müstika! A kirjutame selle võitude jada alguseks Lette lülitumise liigasse! Jeah!
Miks on Annika oma blogi lukustanud tavaliste inimeste jaoks? Samas, miks pole seda avanud üldsusele üldse mitte Katu? Huvitav oleks lugeda: tagamõteteta!! Loodan siiralt saladuste laeka avanemist.
Ei tea, aga mul on hirmus mott pääl mudelite plätserdamisel. Miks, ei tea!
Homsest alates lõpeb mu elus üks väike vahepala. Lõpetame ära tööalased suhted AS Eesti Post´iga. Miks nii, eks seda teavad kõik-raha. Töölepingu lõppemine on rahumeelne!
Kodanik Errit. Sattusin just ennem lugema Teie blogi. Ma ei saa aru või tegelikult, ma ei peagi aru saama Teie (ma ei ütle seda Teile esimest korda!!) suht pessimistlikust maailmavaatest. No võtke midagi ükskord ette, et: 1. te ei oleks väsimud; 2. et Te aastaalguse energia ei oleks juba 13-daks jaanuariks suht low. Kellegi anonüümse komme lugeda on tõesti suht jura. Jumala eest ärge arvake, et see kodanik Pütsepp on. Ausalt ei ole!
Poolraseda õe blogi lugemine on saanud siis lõpuks pöördvõrdeliseks miski salasorganisatsiooni veel salajasema teate tõlgendamisega. No mitte mütsigie i idu. Kontsakingad, lombid ja muud päkapikud. Noh ja kuhu see kõik viib, teavad maavälised olendid. A selles elufaasis keeravad nad kõik vist ära. Pean silmas tiinuse miskeid etappe. Ei tea, pole kogennud. Äkki miskid kommentaarid sinult Jaana?
A kle Jaana! Mitte ei mõista ma sinu piiramatut lembust igasugu kudumisettevõtmiste vastu. Äkki tõlgid? :p
Endaga rahul!
.)

1 comment:

Anonymous said...

Khm, noh ega mul selle vastu midagi ei oleks, kui sa jätkuvalt mu lugejaskonda kuuluksid (ilma igasuguse tagamõtteta :P), osaliselt sina mind seda kirjutama inspireerinud ju oledki.