Tuesday, July 7, 2009

Jaana ja Pihlaka

Selline oli ta eest poolt vaadatuna, tee pealt välja ei paistnud. Padrikus! Selle sama seina pilt on allpool, kus ma vatikest seinale laotan.

Siin olen ma nii laisk, et kutsusin Karlep Aini endale appi. Räästakaste ja aknapõski tegema. Lisamada on üks oluline fakt: kõik selle maja puitmaterjal on saetud maal isa juures. Selleks ostsime tavalise kettsaepingi. Metskonnast ostime kasvava metsa, ise saagisime, vedasime koju, lõikamise. Prussid, lauad jms. Asja minu jaoks teeb naljakaks see, et sellist tööd peaks suvel tegema, kuid meie tegime seda minu puhkuse aeg, talvel! Külm oli ja minu sünnipäev on :)


Sügis 2008. Jahedaks hakkab minema, mul on külm. Värvin maja. Kõrval on näha ka linnuse vallutamise torn!


Tahtsid raisad Pihlaka ää uputada! Ei saa, kraav on ees. Ja vesi voolab vulinal.

2008 aasta suvi. Õues on soe ja ilus. Ma hakkan alati sellise asja peale sügelema! Terve maja ümber on 250 mm sooja! Higine inimene ja soojustus ei sobi kokku.
:)
Tead Jaana, tule parem läbi, ma ei viitsi neid siia laduda.

2 comments:

Anonymous said...

Nii. Maja on. Kass on (või enam pole?). Lisame veel kümme aastat ja ongi Raul- Ideaalne Vanapoiss valmis!

Pytsepp said...

Kaks kassi on! Vanapoiss..? Kus sa seda küll võtad? :)