Sunday, December 20, 2009

Jaana ja luuletus

Istudes tünnil mis täis püssirohtu

Peaks hoiduma lahtisest tulest

Aga mina, trotsides plahvatusohtu

hoian sõrmedes suitsu mis põleb

Relv viia võib meid enneaegsesse hauda

just selleks ju tulirelv tehti

kuid mina löön rahus kõik kuus kuuli rauda

mängin muiates vene ruletti

Taunin ohte ja riske sest selline olen

veidi kiiksuga võite ju mõelda

Kuid olgu mu mõtteviis ohtlik ja kole

olen õnnelik, võin teile öelda

Tean on asju, mis ilmselt võiks tegemat' jääda

ja sõnu mida öelda ei tohiks

Kuid mind ei sunni te ühegi väega

vagaks seadusekuulekaks poisiks

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Pytsepp said...

Annika..
Ma lihtsalt panin ühe ilusa jõululuuletuse siia ja sina kilkad siin sakkimisest, kellestki-millestki..Ei saa aru!