Wednesday, December 23, 2009

Jaana ja Stop, stop, stop!

Oled sa Jaana sellest aru saanud, et kõikides heades lauludes peab olema kaks komponenti? Ei ole? Kratsides kukalt võid sa julgesti oma ka kõikse kummalisemad ideed välja käia, kuid...kuid!
Kaks komponenti on: 1. Ilus(ad) Pipi(d); 2. Sõna-STOP. Ma eeldan, et need kaks komponenti kuuluvad kokku kui siga ja küna.
Vaata-maailmas on nüüdseks mõni inimene üle kuue miljardi ja nendest mingi osa on naissoost ja mõned neist on mehed. Mina, selle kuue koma.. seas olen õnneks mees (kui sa nüüd kaagutama hakkad, et naine olla on kordi kuus parem, siis, las see teema jääb) ning kas ma selle üle uhke olen, tean ma ise. Aga!! Mind huvitama hakkas, et palju meist, meestest, saab elus kokku puutuda selliste naistega, kellel on D-korv, pikad jalad, modellilik keha, kena välimus.... No kui paljud? Vähesed. Need vähesed on õndsad? Kuid kui palju neid mumme vaatab ja kelle süda hakkab kiiremini lööma? Kes langevad minestusse? Kellel on vaja validooli? Kes läheb halliks-hulluks-hakkavad nutma.... Ja siis meid õrritatakse veenvate ja ablaste kehaliste liigutustega, mis me oimukohad punetama panevad. Meie vereringe paar korda kiiremini käima löövad. Ahhh, see on nii ilus.
Miks ma "meie" ütlen? Sest ma olen ka selle väheste hulka tahtjate järjekorras.
Aga tagasi reaalsesse ellu naastes ohkame, vaatame oma "toanaabreid". Maigutame suud ja läheme käsu peale prügikasti välja viima. Kaome äkki päevadeks, nädalateks... otsima seda mida meil kodudes ei ole. Otsima neid kelle pärast me teleka ekraane limpsime, interneti otsinguisse imelikke sõnapaare toksime, konterdipileti järjekordades seisame... Laekudes kodudesse, kannatame kaagutusi erinavatel teemadel, maigutame taas suid ja kaome peale kõike seda taas oma unistustesse. Stoppide ja Pipide manu!
Oleme me siis õnnelikud? Oleme me siis pahad? Imelikud? Petame maailma ja iseennast?
Ei, meile (mulle) see lugu meeldib. Mahe! Kuradima mahe!
Via Gra-Stop, Stop, Stop!

6 comments:

Anonymous said...

Ota, misasja?! Reaalsus sakib, aga unelus kellestki või millestki mitte? Või nii peabki olema ja see on ok? No mai tea ...
Kogemata läks esimest korda vale sissekande juurde. Nüüd ehk häkib rohkem teemasse :D.

Pytsepp said...

Ma ei saa aru, mis sulle selgusetuks jääb?!
Väidad, et sind ei kisu vahest reaalsusest välja?! Unistama? Unelema?!?

Jaana said...

Minul ei ole unelemist kellestki teisest ja vastumeelsus kodus "kaagutaja" suhtes, samas võibolla on see meeste eripära a la soovida midagi saavutamatut, põgeneda olevikust vms.
Minu unelmad ei ole nii lihast ja luust pigem naudingud a la hea vein, kõhus nurruv toit, eluhea massaaz, pingevaba reis jne.

Pytsepp said...

No Jaana sai enam-vähem asjale pihta. Ega ma siin ka ust kraab! Unistamine ei ole keelatud! :P

Anonymous said...

Tundub, et sa mõtlesid midagi muud, kui kirja panid, Raul. Ja ma mõtlen alati kõike surmtõsiselt, ära sa ka, jumala eest, midagi naljaga võta. Teema läks lukku nüüd!

Unknown said...

Aiad on liiga madalad. Mis muud :)
Okastraadiga ikka kõrgendused peale. Aga seniks... :)
Ja uuest aastast kasutame ReSSursse eks!