Thursday, February 3, 2011

Jaana ja Elekter

Jeah Janka...ma tean.
Esimese hooga paneks mind see elekter seal taga ka pikalt mõtlemata surisema. Üldiselt on tal see omadus. Krt, ma olen küll maakas, paks, näotu ja suht piiratud mõtlemisvõimega aga ma avastasin uut tüüpi elektri mis ei vigasta!!!
Jeah...Carmen Electra.
Ma ei tea mis vägi mind ükspäev kiskus vaatama internetis ühte videot kuid vajutades kolmnurkset nuppu nimega plai..oli mu õhku ahmiv kopsuke viidud suht kiirele tempole.
Keegi Electra nimeline daam oli mu pea sassi ajanud ja kurku ahastuse klombi toonud. Nii palju ilu, graatsiat ning nii vähe riideid..see ei ole hea kooslus.
Kõrvale habetunud dändisid, oskuslikult valitud kaameranurgad ja pooltel meestel ei ole peale seda õhtut unenägudes enam mitte lühikest seelikut kandev naabrimimmi vaid TEMA.
Äh mida ma tean. Vaadake, elu algab ajahetkel 02.01, www.youtube.com/watch?v=ZvBJLZPB7MB
Ja A. ära ütle mitte midagi. Vaata oma mehe klaasistunud silmadesse ja ohka. Hakkab parem!

6 comments:

Anonymous said...

Raul ja tema märjad unenäod. Oh jahh :D.

Pytsepp said...

Annika kurinahk...no millest muust ma ikka rõõmu tunnen kui mitte sellest, et keegi mu ööd kraadi võrra märjemaks teeks. No jaaa, sa teeks ka, aga sind ei ole ju. Ja olgem ausad: ilus on ikkagi vaadata!

Jaana said...

No aga see video pole ju enam saadaval... kas naine lasi selle maha võtta ;)... õige ka, kui tahad kuuma siis küta ahju :D

Pytsepp said...

Janka, ma hakkasin sind alates tänasest päevast vihkama ja kuidas veel! Mida sina tead hip-hop´ist, progressist?

masjana said...

http://www.youtube.com/watch?v=ZvBJLZPB7M8&feature=related
See on toimiv link laulule.
Mnjaa seda laulu saab kuulata ainult autos kus on trc nupp:)

Pytsepp said...

Siigup: kui sa kunagi lotoga miljoni endale koju sikutad, kas sa siis annad oma vana TRC-nuppu omava auto mulle ja ostad endale vingema?