Monday, December 10, 2007

Hiinas on iluvõimlemise miski tähtis võistlus. Ja ma jäin seda ükspäev kogemata vaatama. See mida nad seal tegid, minu mõistusesse ei mahu. Milline ühtsus, millised painded, milline graatsia ja liikumise kontsentreeritus. Kogu see kava seal enamustel jooksis nagu vesi: puhtalt ja ühtlaselt. Samas, kuulates kommentaatorite juttu, on see ikka ääretult metsik pühendumine. Meeletult trenne, teadustöö, pinge.... Ma mõtlesin, et kui peaks Eestis ka midagi sellist rahvusvahelist võistlust toimuma, ma läheks vaatama.
Nädalavahetusest on mul paistes põlv ja ääretu uni. Täna hommik oli ülesse saamine nagu hauast tõusmine. Vaevaline, veniv ja patja tagasi kukkuv. Tallinnast öösel koju sõitmine oli paras piin,
Maal on kõik timm. Kõik toimib. Ootan esimest tõsist külma, ehk, kus mida järgi annab.
Oi, Andresse onnis on Kossu toimetamas. Selline omaette vaatamisväärne vana. Elektrik. Peale selle sõi ta tühjaks mu külmkapi, magas mu voodis, norskas. Vaene Gea, ma ta veel öösel üles ajasin, teadustades, et ta tüüp kodu ei roni. :)
Ja Sina, Annika. Kuradi hea on, et ma pole kunagi Sulle kollaseid lilli toonud. Muidu mine tea, mine tea, mida Sina mõelnud oleks. Ja olen alati rääkinud, ka Sulle, et inimesel on suu peas näiteks rääkimiseks, seletamiseks, avalduste tegemiseks..... Pärast sõnadega ei vehita! Teadmine mida tähedab naiste puhul üks või teine asi, mida keegi peab romantikaks, mida solvanguks.... EI ma suuda seda kõike kõrva taha panna, kuigi nii väga tahaks.
Seega, seda, et kui Raul Sulle sada aastat tagasi kollased lilled kinkis, see Sinus hirmsa tunnetetormi vallandas, oleksid Sa võinud sellest ka mind valgustada! Onju!
Aga hea on see, et ma pole Sulle ju kunagi lillusid kinknu!? Või olen?
:p

8 comments:

Anonymous said...

Tervis pole Sul enam see ja mälu veab Sind alt, aga loodetavasti oled ikka säilitanud oma kaubandusliku välimuse :P. Aga koos lillega oli kaasas ka väike hoolitsev kirjake. See mul siiani alles (karbis koos ülejäänud kummaliste asjadega nagu näiteks minule kunagi adresseeritud anonüümkiri jne.).

Pytsepp said...

Tüdruk!
Ma olen Sinust alati lugu pidanud. Igal ajal, igal ninapidi kokkusattumisel. Kindlasti on mu kere väeti ja mõistus tönts, kuid armastusest rääkivaid ja romantikat sisladavaid kirjakesi ei ole Sa kunagi saanud! Eriti veel minu käest. See, kui Sulle kingitakse (LIHTSALT NIISAMA, kirjutatakse juurde NIISAMA üks kaartike.... Mitte mingisuguse tagamõttega... ja see Sinus tekitas romnatilise hetke, siis kui Sa nii tundsid..mis seal ikka. Minu mõte oli Sulle lihtsalt head meelt teha, sest Sa tundusid kuidagi kohmetu ja väike! :)

Anonymous said...

Näh, no kust ma pidin seda teadma, et sul kombeks äbarikele lillesid lohutuseks viia :D.

Pytsepp said...

Ja kus kohalt pean siis mina aru saama, lilledega seoses mõtlevad tüdrukud metsikule tunnetetulvale?

Anonymous said...

Ei-ei, kindlasti ei mõtle METSIKULE TUNNETETULVALE. Aga miskit romantilist võib peast läbi käia küll, sest enamik meesterahvaid (v.a Raul) viib ikka lilli neiudele, kes neile meeldivad, mitte äbarikele :D.

Pytsepp said...

Ma usun, et lilli saada on tore. Sel juhul pole oluline ei kinkija, saaja, lillesort või Jumal teab mis. Seega, kui Sulle juhtib lilli kinkima miski suvaline mees, siis: ära Sa neid vastu võta! Ja üks asi veel: ma ei ole Sind pidanud äbarikuks! Tüdruk-tähelepanelik olemine tuleb kasuks!:)

Anonymous said...

M-hm. See on jälle see koht, kus mõlemad räägivad (kirjutavad), aga tundub, et kumbki ei kuula.

Pytsepp said...

Huvitv, millest ma siin aru ei saa?