Saturday, December 15, 2007

Jaana ei laula

Eile oli üks igavene tore päev. Loomulikult oli see reede ja see on üle-üldiselt vahva päev. Võru ja muud Eesti linnad sai läbitud. Tööd tehtud ja asjalik oldud.
Päeva nägu on Maie oma. Miks?
Ega ma ise ka ei saa aru miks. Vist blondide juuste pärast. Vist tema oskusega lõõpida nii, et keegi sellest aru ei saa. Vist tema lihtsa ja rõõmsa olemise pärast. Vist sellepärast, et ta on asjalik mummut. Või hoopis mitteasjalik? Kurat seda teab. Nojah, aru neist nagunii ei saa! Naistest.
Tahate teada mis oli reedese päeva lugu? Palun: Kapell-Sveitser või Jahimehed-Rebase serenaad. Selle viimase looga on nii, et kui keegi selle sõnad kuskilt leiab, võiks teada anda.
Andres, sõi taas mu külmkapi tühjaks. No temasse ikka mahub. Ja peale selle, ei viitsi ta tööd ka teha! Asu oli ka linnas. Temaga on hea juttu ajada, sest me oleme paljudes asjades ühte meelt ja usku!
Käisin Gea´ga ja Mii´ga uisutamas. Täitsa tige oli :) A kui sa Jaana oskad seletada kuidas väikesi Printsesse uisutama õpetada, võiksid teada anda. Mul oli teda lihtsam süles hoida ja niimoodi mööda jääd ringi tuisata, kui oma ees teda lükata-hoida-lohistada-vedada-tõsta. Aga ta lubas, et järgmine kord on ta tublim. Seetõttu on mul temasse ka usku.
Näedsa, Ain on Venemaalt tagasi, kutsub külla-seega-saab head miskit suitsujuustu ja miski hobuseliha vorst, mis on hea. Ka kuulub menüüsse naps.
Oi, oli ka kutse täna, Pauluse kirikusse, kontserdile, kus esineb miski 120-liikmeline lastekoor ja herr Matvere. Olen viisak ja ütlen ära. Selle asemel viskab sellele kooslusele näppu minu eest Kukemumm.
Lumi võiks ikkagi maha tulla.
Või mis sa Annika arvad?

4 comments:

Anonymous said...

Teise lõiguga olen täiesti ühel meelel (et sul nendest naistest arusaamisega on nagu on). Ahjualusele Andresele (kes su külmiku kallal käib)annaksin kulbiga.
Ja tundub, et sa oled täiesti valmis oma isiklike mustukeste jaoks, keda jää peal sõidutada.
Lume suhtes ühel nõul.
Ja viimasena (kuigi mitte vähemolulisena) arvan, et tegelikult ei puutu mina üldse asjasse :D.

Pytsepp said...

Aga kuule Annika!
Kuna Sul on ka õnn ema olla, äkki seletaksid seda Sina?! Uisutamise värki?

Anonymous said...

Tead, mu kogemused piirduvad 11kilose põrakaga (mitte väikeste Printsessidega). Aga mu loogika ütleb, et väikeseid PRINTSESSE peabki ju sõidutama :P.

Pytsepp said...

Dooh, jaaa!