Wednesday, December 5, 2007

Jaanakeseke!

Jaana, mis sa arvad, et ma selle pealkirja eelmisele sissekandele niisama panin?
Ei pannud, see tuli lausa kogemata!
Eelmine nädal kadus kui mutt sohu. Käisin põhjanaabrite juures, kus elus esimest korda sõitsin ma selle kiire ja väikese laevaga...mis ta nimi on.... Aga meri oli tema ja meie kõigi peale veidi kuri. Me sukeldusime, siis saime taas pinnale. Paat raksus ja kägises. Mootor jauras vahetpidamata. Mehaanik käis kapteni juures, kapten mootori juures. Mammid olid hiirvaikselt. Vihma sadas mitte ülalt-alla vaid külje pealt. Tolliametnik naeratas ja lasi mu niisama maale. IPMS oli väike, kurnav mu rahakotile. Aga selle eest on kodus: Sdkfz. 251/1, Coelian Pantheri baasil ja Stureri laadne. Koju, koju saabusin ma bussiga, kus peale minu oli juht ja kaks reisijat. Lehtpuud selles mõttes ma enam ei kuula, et tulgu ma ilma saanita Tallinna! Lollus.
Abielu ettepanek kontserdil oli mulle suht arusaamatu. Miks nii?
Kaisa sünnale jõudsin mina siis kui kõik teised olid juba ära läinud. Torti ma ka ei saanud.
Maal on väga soe! Külas käisid laupäev vahmiil Sepp ja Kakskendkask. Tegid endale ja mulle miskid hirmsad disainkuused. Tige, tige! Järgmine nädal peaks need ka ehitud saama. Juhul küll kui nad maale peaks saabuma! Üks päev käisin lihtsalt maal magamas. Hea oli! Ausalt.
A jaaa, külmkapis on kooki! See mul söömata.
Ja preili Ren! Suht lootusetu on Teil olnud minust kogu aeg aru saada olnud. Eksin? Ei usu. Nii nagu mina pole Teist mitte kunagi aru saanud. A jaa, meenute mulle kui kuskilt Sad Eyes kõlab! Ilusad ajad olid. Jah, Enrique kontserti oleks võinud Teiega koos kuulata!
Eraelus on laine hea. Nagu: ..Käisid tüdrukud õhtuti Toomases, jõid kokteili ja Ungari brändit, kavalerideks rikkad kui roomlased, SRT-de habetunud dändid...
Ilus oled!

2 comments:

Anonymous said...

Et Sina naistest ja nemad Sinust aru ei saa, tundub olevat sul juba patoloogiline probleem. Ja minu patoloogiaks see konstantne mölapidamatus sinu aadressil. Kikukas, et rohkem ei tule minult sinu aadressile ühtegi negatiivset kommentaari. Ja väike nipukas edaspidiseks: juhul, kui peaksid mõnele naisterahvale kunagi viima kollase roosi, siis on väga suur tõenäosus, et ta kujutab ette midagi romantilist sinuga seoses, kuigi sina ehk mõtlesid niisama lillelõhna viia :).

Pytsepp said...

Oi.
Sinu kuldseid mõtteteri peaks lausa kollase paberi peal külmkapi uksele kleepima, et mitte unustada!