Thursday, November 15, 2007

Gone Til´ November

Ma mõtlesin siin paar päeva tagasi, et kuidas seostada tüdrukuid ja muusikat. Ei tea miks, aga selline mõte tuli. Arutasin endamisi oma inimsuhete ja muusika üle. Teate, ma võin julgelt väita, et iga inimese elu on miskil hetkel möjutanud tema lähimad kaaslased ja nende nn. "lemmikud". Kuidas see nii on, ei oska ma öelda, kuid....
Minu elu esimene ja sügavaim armastus, kuulas muusikat. Just nimelt kuulas. Kes laulis, mis muusika... see oli Temal suht ükskõik. Kuid mis Talle miski hetk meeldis, oli Texas. Kuulsad Paistu peod olid lahedad. Esimene tants on isegi meeles.Kui mäletada, siis sai see alguse ühe singli näol. Kahju, aga ma ei mäleta mis lugu see oli. Aga tollal sai kuulsaks saunaklubi" Sannasoojus" mille kohta võiks veel palju kirjutada. Selles kuulati muusikat: Kukerpillid, Apelsin jt. Vanade LP-de pealt. Klassika :)
Teine ja üsna lüürike üritus tõi mu ellu tanstu. Meeletult tantsu. See oli aeg kus ma tundsin röömu sellest, et ma olin kaaslasega tantsupõrandal kui üks hing. Flirt, kirg, tunded. Tol ajal sai mulle miskil määral oluliseks Tätte. Mitte, et ta mulle nii väga meeldinud oleks, kuid "Vana kuub" tõi mulle meelde alati mu nooruse (Krt, kuidas ma saan nii väita-nooruse). Miks mulle meenub Koiksoni "Narr". Teate ju küll, ...narriks muutun öisel ajal.. Muu on siin mitteoluline. Pikalt võiks rääkida Nukker Kukeke, Lament, Kolumbus Kris....
Mnjaaaa.
Nüüd olen ma kahe vahel. Kas kirjutada Dagö´st või mitte. Kirjutan.
Mitte, et ma poleks sellest bändist midagi kuulnud, vaid, et nägemine live´s oli mul selle persooniga seotud. Maru on selle bändi juures see, et pea kõik kontserdid lõpevad "Šveits"-iga. Kas YTalle see muusikaline kooslus meelib? Ma arvan, et 50:50. Minu ta selle pundi juurde lohistas.
Aga mis mulle meeldib? Lemmikuks jääb Vennaskond. Kukerpillid on mu nooruse dream band, Apelsinist jäi meelde nende rohelisest paberist, mändidega LP ümbris, Smokie plaat-see esimene...
Tänase päeva looks nimetan: Gone Til´November
Kõige ilusam koht, kui Ta jalutab selle sõitva vana mehe järel ja mees hakkab sama laulu laulma...

4 comments:

Jaana said...

Mulle meeldib, kui väike poiss ema õlal kaasa laulab... väga hea lugu, kuulub ka minu lemmikute sekka

Anonymous said...

"Something stupid" Kidmani ja Williamsi esituses-selle lauluga meenud mulle sina, sest see oli plaadilt, millega mind hurmamas käisid.
Aga kuidas sobituvad omavahel Vennaskond ja Iglesias ... Tegelikult mul endal on ka olnud Iglesiase KASSETT (ennemuiste siis järelikult), mille saatel oli hea Viljandis ühikatuba koristada. Ja Wyclef Jeanil on veel selline hull lugu nagu "911". Aga kuna sinu valikus oli "Gone Til´ November", siis järelikult kõik läheb veel hästi :). Ja soovitan kuulata temalt ka lugu "No Woman No Cry" (kuni järgmise armumiseni).
Sõltumatu ekspert.

Pytsepp said...

Annika.
Samamoodi sobituvad kui Tõnu Raadik ja Siku Lembit. Ja hurmamas ei ole ma sind kunagi käinud. Fakt! Ma lihtsalt lasin sul plaate kuulata! :P
Hästi mineku koha pealt.... puuduvad andmed! :)

Pirts said...

Vaat, kelle ma siit leidsin :) Muusika osas ma ei kommenteeri. Kui siis nii palju, et mul seostuvad muusikaga rohkem kohad kui inimesed... Või siis need inimesed seal kohas või midagi.