Monday, November 5, 2007

Näedsa.
Talv on saabunud. Nooh, mitte küll ametlikult, kuid siiski. Muidu on see aeg vist 21.12. Ametlik. Aga talv nagu talv ikka. Autod jääs, ka minu omad, tiba jahedam, mis tähendab, et T-särgiga enam ei käi. Kõik krõbiseb. Teed on ka hommikuti libedad. Saabunud on ilus aastaeg. Kauaks seda külma ja lund, kes seda teab, kuid ta on ju kohal. Esimene lumi pidi sulama...
Muidu oli tore nädalavahetus. Mõningad pahad seigad ja väljapressitud sms välja arvata. Saame üle, luban!
Maila juubel. Ma ei kujuta ette, et ma peaks elama elama neljakümnenda sünnipäevani. Kole! See varsti saabuv 30 saab ka kole olema! Lõin aga kõvasti Kakskendkahega ja Mii´ga tantsu. Vähemalt nendega veab mul alati! Kallis oled Eneli! :)
Miks? Mu tervis hakkab üha rohkem mind alt vedama. Seda ka see nädalavahetus-taas kord. Kui keegi teaks mis mul viga on, kui keegi ütleks mis teha? Janeku soovitus vähem tööd teha ja rohkem puhata on küll idee, isegi asjalik idee, kuid....ei mängi välja. Samas, eile voodis olles mõtlesin ,et saadaks selle elu siin riigis kus kurat ja koliks ikkagi kuskile sooja. Müüks maha kõik mis mul on...koliks banaani alla, teeks sellist tööd mis lubab hinge sees hoida ning lihtsalt lööks oma elupäevad surnuks. Tõeliselt vaba mehena? Ei tea kas see on hea idee? Äkki genereeriks siit midagi välja?
Ükspäev saabus postkasti kiri, kus saaks minna Gruusiasse. Mõtlen, et käin vist tiiru ära. Ausalt. Nädala ikka kuskilt endale leiaks. Reisitud on ka üksi ja seljakotiga. Kehva küll, kuid nagu näha, on siiani kõik alt hüpanud! Alatud olete!
Muidu? Muidu on ok. Tunnen, et peaks endast rohkem hoolitsema hakkama. See mis siiani on olnud, on hinge ja keha raiskamine. Tunnete maailm on ammu juba sassis. Keha on üha tugevamaks saamas. Puudub aga tasakaal! Mõlema vahel!
Jaana, ma järgmisena kirjutan sulle muna keetmise ja/või praadimise retsepti. Saad oma meeletusse kogusse ühed retseptid juurde!

Kus on minu naine, kus on minu märkmepaberid? Kes tänitaks mu kallal? Kelle laste isa ma oleks?
Krt, seda teab!
Ja Lette; Kadri on kuidagi õide puhkenud? :)

No comments: