Wednesday, October 24, 2007

....Osa II

Aga see uus naine, oli lihtsalt ilus! Tegelikult oli seal filmis ta ilus jah!

Mis mind aga häirima jäi!
Kes kurat suudab nii kehvasti kokku ajada Matvere suumiimika ja Otsa laulu?
See oli mööda ja see jääb mööda! Kunstiliselt oli see kinu ju hää, kuid!
Siis häirib mind alati Eesti kinos see, et inimesed ei taha lugeda filmi lõppedes jooksvaid nimesid. Mina tahaks teada mis oli selle musta kassi nimi mis Otsa haiglas Astale kinkis! Mina tahan teada mis oli selle Soome tollimehe tegelik nimi..A ei, tormame ruttu välja, koju kartulisalatit sööma!
Ka meeldib mulle vaadata filmi lõpus olevate laulude nimesid ja esitajaid. Aga kui ikka miski tölli kari ees tuterdab, tahaks kisada!
Eks see on vist igal pool nii. Ei tea? Kui ma Tallinnas filmi lõppedes üles ärkasin, ma seda es täheldanu.
Mis aga minu kui mageda filmikriitiku hindeks kujuneb, on: 3/5

Meil on pikk maa, ma pean silmas eesti filmindusel, käia tasemel filmideni. Aga seniks, kui kohaliku vääriskivi nime kandava kinopileti hind on pöörased 40 krooksu, leian ma, et seal võib kasvõi soojas tukkumas käia!
Kui ikka norin liig valjuks läheb, ärge kartke, küll keegi teid müksab!

Ja ma ei saa aru, miks ei müüda seal popkorni?

No comments: