Tuesday, October 23, 2007

Esimesed sammud!



Ma ei tea, on see õige või on see tehtud siia mingist hetke emotsioonist ajendatuna. No kui seda, siis süüdistage pooles selle emotsiooni tekitamisel ühte plikat. Tema soovitas oma kokaraamatu copy-paste blogi kõrvalt: oh, mönna, tee sa ka!
Tegin...ee, õigemini teen! Teen, see tähendab kirjutan. Kas ma siia kirja panema hakkan seda, mida mu hing teeb, keda armastama hakkan, olen hakanud, kes eile suppi sõi...jne. Ei tea.
Pigem panen siia kirja ( siis on Senna emal saja kolme aastasena hea lugeda ja oma hambutu suuga naeratada) selle, kes kellega ja mis sellega, ehk, mis peas kirjutamist väärib!
Siit välja imeda miskit Just´i või Kroonikasse lugu väärivat veergu, ei tasu. Ma olen liiga igav. Aga mis ma millestki arvan, mõtlen, nooh, selle sa siit kallis tähtede veerija ikka leiad.
Oi jaaaa, nagu Jaana soovitas, pangu ma kirja siia see, mis ma tüdrukutest arvan. Minu tohutu elukogemuse juures......noooh, muig!
Aga keda ma armastan...
Kellega ma käin..
Kes mu lapse ema saab olema....
Unustage ära!
Ma kirjutan oma majast ja mudelitest!
Jaanast ka! :)

2 comments:

Jaana said...

No näed algus on ju küll paljulubav... sinu väite peale,et sul jutt ei jookse sain juba kaks korda naerda :), igaljuhul arvesta sellega, et sa pead nüüd siia ka postitama, sest muidu pole mul midagi lugeda ja oma lubadust pead ju täitma ;)

ps. palun siis seoses minuga ja minu nimega kasutada viisakat kõnepruuki ja peeneid maneere...

Pytsepp said...

Seega, kui mul peaks tulema reede isu ennast lambi külge üles sikutada, siis ma ei saaks seda teah, kuna sa tahad lugeda seda siin järgmised sada aastat...
Tjah, sai jälle lubatud!