Saturday, December 10, 2011

Jaana ja DJ Footon

Jah, ega ilma muusikata ei saa isegi väike Jaana mitte. Väikesena, juba kuuesajandat korda Entel-Tentelit kuulates, võis ikka selles lugudemürinas tabada seda head toonikest mis ta rinna rõõmuga täitis. Ah, et sa ei kuulanud plaate, sest teil polnud plaadikat?
Su kooliaegne Take That oli see mis su nende plakateid seinale kleepima sundis... 7 vapra hiilgeaegadel mäletan ma sind andunult, jalad enda alla tõmmatud, ümisemas Black Velveti 17...Ja kui sa (nagu sa aru saad siis Ma!) julgesid sinu kiusamiseks panna teise kanali peale oli lärm selline, et Anneli pidi teisest toast kisama, et mis sa Jaana prõõkad.. :P

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Kes teab sellist diidzeid nagu Footon? Mina tean, sest ma juhtusin kunagi ühte saadet nägema kus üks eesti poiss oli kuri oma pruudi peale, sest viimane oli talle valetanud, et laps mida siis Footonpoiss kasvatada üritas, ei olnud mitte teps tema oma! Pahandust kui palju.
See-selleks.. kokkuvõttes kirjutas tulevane Hollywoodi klubi hirm ja arm aga endisele pruudile loo "Mis tegi haiget". Lugu kuulsaks pole saanud, Billboardi edetabelite otsast-nii eestpoolt kui tagant poolt-me teda ei leia.
Mis on aga kogu selle eelneva heietuse point: tuleb otsida üles sellised jömmkärakad nagu Pitbull või David Guetta. Pisut seda kuulsat featuringi ja asi peaks olema US või halvemal juhul, UK top 5 lugude tabelis paari kuu jagu esikümnes.
Miks ma aga seda räägin?
Sa ei kuule enam ühestki raadiost ilma Pb või DG või Usheri või JL või LMFOA featuringita mitte ainsamatki lugu. No kurat, kamoon. Kuidas nii saab? Kas laulis Loop´i poiss kellegi featiga lugusid? Ei olnud Himma, ei Kuslap kuskil, kellegi feat. Ja nüüd ilma enam ei saa?
Mis mind ajendas?
Mina kui vana rokikooli austaja, pean tõdema, et Dire Straits ei kaverdanud, ei veaturingitanud mitte ainsamatki lugu..ja näe..nad on raiutud plaatinaasse, kulda..Toppidesse, sajandi esikümnetesse.
Selle väikese vingumise taustaks otsige Youtubest üles Dire Straits´i-Tunnel of Love. Eriti hea on kui te saate mõne kontsert esitluse. Lives ei kaalu seda punti mitte ükski tänapäeva jobude kooslus üles.
Jaana: ka sinu 17 või ..

1 comment:

visnik said...

Ah ahh, ah ahh ... aga kirjuta parem ikkagi naistest! :)