Sunday, December 4, 2011

Jaana...mis sa arvad?

Jaana, kurat...Hõkk..
Esimest korda pean ma vist oma pilgu maha lööma ja ahastusest pisut kuud ulguma. No küsite nüüd, kallid lugejad, miks? Ausat vastust ootate või niisama tilu-lilu? Eks ma ikka loen mõttega oma lugude alla jäänud kommentaare ja mis ma järsku nägin-üks positiivse (Jaana mine psühhiaatrilisse kontrolli!) ja KAKS kuidagi nukra alatooniga kommenti?'
Hei-hei...kus oli seal kurbus käsikäes nukrusega? Ei olnud-väidan mina!Ikka ju vahest mõtleme me kõik, et võiks olla nii, minna hoopis nii. Pisut mõtlikuma alatooniga uitmõtterodu ei ole veel põhjus kurb olla. Pigem peaks vaatama enda sisse, et miks on asjad hetkle nii nagu nad välja paistavad ja seda veel endale. Kõrvalvaatajale jah, võib see tunduda pisut depressiivsusesse kaldumisena-kuid ei. Rauliga on kõik tibin-tobin korras ning teadeanded minu ennatlikust kummalisest enesehalast on ennatlikud.Selge-kõik me ootame häid uudiseid ja reibast silmavaadet kõikides maailma hädades. Kuna maailmal peaks minu teadmist mööda hästi minema, siis ka minul.
Alustan ehk minu jaoks kõikse olulisemast?
Paar aastat tagasi kilkas väike Jaana õnnest, et mis mees see ilma naiseta on. Või oli see vastupidi..? No see selleks. Pidu mis su oleks kuulutanud R´ga meheks ja naiseks (khmm, seda seaduse silmis!) on olemata ja nii edasi. EI ole saanud tilkagi notupit ja mitte grammigi valtsi keerutada. Seda veel sinu pulmas.. No kilkasid mis sa kilkasid. Rääkisid, et ei olnud pidupaika, autot koos juhiga, tordinuga ja paljut veel...
Ma aitan sind! Maikuuks, 2011, on sul võimalus heledanahalise tagapingi peal olla maailma õnnelikem naine ehk mu liebling saab selleks ajaks ilusa välise ja sisemise kauniduse omanikuks. No kui see nüüd selgusetu jutuna kõlas, siis mu W116 on selleks ajaks täielikult korras. Värvitud, korrastatud, salong omandanud uue naturaalse nahaga sisu ja toimekas tegema mu südame nii rõõmsaks kui vähegi veel saab. Värv jääb samaks, heleroheline metallik, kuid endine plüüzsisu saab endale katteks heleda naha.
Saun muutis asukohta. Endine laudahoone sai garaaziks tehtud ja vanast aidast on 75% sauna omanduses. Ruumi on mõlemas küllaga. Nii autot imetledes kui laval sooja oodates. Plaanid said teoks ja seda ilma suuremate komplikatsioonideta.
Lipumast, lipumast, lipumast. Igas korralikus talus peab lehvima lipp. Nii ka Pihlakas. Ilus. Nii ilus.
Kuna eelmine kord sai kribatud, et koduigatsus kraapis kukalt, sai ootamatult koju mindud. Enda kui ka teiste jaoks. Rõõm ning üllatused olid seda teiste jaoks suuremad, et keegi ju ei osanud oodata. Üllatused on alati olnud head. Mulle meeldib neid teha ja kui ikka aus olla, ise ka saada.
Smilers´i uus plaat on täitsa hea. Lugusid seinast-seina ei ole. Lasevad oma rea pealt sujuvalt edasi. Puuduvad uued tuuled aga see ongi vist hea. Mida sa ikka inimkonnast raputad kui seda ei oodata. Uue plaadi pealt on erilise respekti minu silmis ära teeninud "Veebruar", "Tähtede all". Ehk liiga lüürilised, arvate. Ei tea. Sõnad on koos viisiga head.
Kontsert ise, live´s oli kvaliteetne. Helimees sai hakkama, trummar oli rütmi väljavõlumisega hoolas, laul ei katkenud. Ma üldiselt usun salamisi, et kõik sellised kontsertid mis kuskil live´s toimuvad on kuulamist väärt. Samas usun ma ka üha rohkem seda, et inimesed kes ei ela suurtemates linnades (TLN, TAR, PÄR..) on aktiivsemad nautima neile pakutavat. Nad oskavad keskmisest "suurlinnlasest" enam hinnata artisti püüdlusi. Millal ma kirjutasin midagi kinos käimisest? See oli ammu.Peale kolimist linnast-maale on kino jäänud kaugemaks. Ei saa öelda, et inimene ehk Raul on laisemaks muutunud, kino kola kokku pakkinud või teab mis juhutunud..kuid ei satu enam nii tihti. Käime Tartus kinos. Hea suur ekraan, korralik heli..hea popcorn. Ma ei oskagi muud himustada. Viimane Spielbergi "Tintini seiklused-Ükssarviku saladus" on just seda tüüpi film mida mulle meeldib kinos vaadata. Lõbus, seikluslik, märulit pakkuv. Närvikõdi. Hea. Ma ehk olengi liiga lapsik? Ah, mis mul sellest...A. sünnipäev maal päädis mõnusa olemisega ning hea söögiga. Väga vinge.Pr. Errit-teie tegemisi on huvitav jälgida. A jaaa, vanaemale-vanaisale palju sassis tube ja marudaid lapselapsi. Tervita Karlot ja plikasid.
Olge tublid ning veel asjalikumad.
Ja Annika-ma tean-päkapikud juba käivad..
PS. Sai vähe reipama alatooniga postitus? :)

4 comments:

visnik said...

Päkapikke EI OLE olemas :D! Päriselt ka, Raul!

Pytsepp said...

Annika-äkki siiski on?

visnik said...

Kui Sa mõtled neid ilusaid noori emasid, kes oma kiusupuukidele midagi sussi sisse poetavad, siis tõesti, päkapikud on olemas ... :)

Pytsepp said...

Tinglikult.. ka nemad.